Sunday 13 November 2011

~Family Day~

  Last week (12-13/11/2011) fakulti saya ada buat kursus @ 'family day' di Tiara Beach Resort Port Dickson. Tapi sayang, saya tak ada rezeki nak pergi sebab hari Sabtu tu terlibat dengan kelas amali dari pukul 8 pagi sampai 4 petang. Memang rasa agak rugi tak pergi 'family day' tu sebab banyak hadiah menarik yang diorang sediakan. Masa 'registration' lagi dah dapat hadiah 'pendrive' 8gb. Malam pula ada 'dinner'. Ada pertandingan pakaian tercantik, siap ada pertandingan karaoke lagi... Hadiah dia pun best.. Tempat pertama dapat wang tunai RM 100.. Fuhh..Untung betul... Hadiah cabutan bertuah lagi gempak.. 'Grand price' nya adalah netbook Toshiba... Dan orang yang bertuah adalah officemate saya, Aishatulelyana Shafie.. Anda memang sangat bertuah... Ehem... Boleh la jual dekat saya netbook tu ye... Akak pun dah ada netbook yang sama.. Hehehe... Walaupun tak berpeluang nak menyertai 'family day' tu, tapi saya tetap 'happy' sebab saya turut dapat 'pendrive' 8gb tu.. Best sungguh... Terima kasih sebab tak lupakan kami warga fakulti yang tak dapat join..



 Ha... Inilah hadiah yang saya dapat walaupun tak dapat hadir ke 'family day' minggu lepas...




No comments:

Post a Comment